Strefa kas samoobsługowych DAISY

Systemy samoobsługowe

Zupełnie nowe podejście do sprzedaży samoobsługowej.

Rodzina produktów SPINAKERR > 

Zarządzanie produktami i etykietami na sklepie - Mobile Management Application

Cyfrowa Mapa Sklepu

Zarządzanie produktami oraz etykietami na obiekcie handlowym z użyciem urządzenia mobilnego i drukarki.

System zarządzania produktami i etykietami >

Picking Cart do zbierania zamówień eCommerce

eCommerce picking cart

Zaawansowane algorytmy optymalizacji trasy nawigacji po sklepie. Akumulator do 16h pracy.

P-Cart dla eCommerce >

Sprzedaż automatyczna wyrobów tytoniowych

Sprzedaż automatyczna

Automatyczna sprzedaż produktów tytoniowych.

Harting Smokythek & Towerline shop >


HemiLab DSM - Digital Store Map

HemiLab DSM jest kluczowym elementem sprawnego funkcjonowania obiektów handlowych, które wymagają:

  • Aktualnych informacji o produkcie dotyczących:

    -   ceny i opisu produktu

    -   aktualnych promocji

    -   lokalizacji produktu w przestrzeni sklepowej

  • Systemu składania zamówień
  • Systemu zapewniającego optymalizację rozmieszczenia produktów w przestrzeni handlowej

Oprogramowanie HemiLab DSM jest graficznym odwzorowaniem topologii obiektu handlowego, składającej się z przestrzeni usługowo – handlowej (półki, regały, gondole), przejść dla klientów oraz miejsc ekspozycji towarów. Połączone z infrastrukturą informatyczną i handlową przechowuje informacje o wszystkich produktach znajdujących się w bazie sklepu, a także monitoruje zachodzące procesy zmian cen, nazw czy kodów EAN produktów. 

 

Cyfrowa Mapa Sklepu

 

 HemiLab DSM  umożliwia wprowadzenie i edycję:

  • Przestrzeni handlowej i komunikacyjnej obiektu
  • Półek i innych miejsc ekspozycji towaru
  • Lokalizacji produktu i etykiet towarowych w miejscach ekspozycji
  • Etykiet dla grup i pojedynczych towarów
 
 
 

 

Zalety systemu DSM: 

  • przyspieszenie procesu aktualizacji etykiet nawet 6x
  • eliminacja/minimalizacja błędów ludzkich
  • integracja etykiet zarówno elektronicznych jak i papierowych z systemami IT obiektu
  • zmniejszenie kosztów zarządzania etykietami
  • nowa jakość grafiki etykiet (etykiety sezonowe i promocyjne)
  • przyspieszenie realizacji kampanii marketingowych
  • dodatkowe możliwości marketingowe
  • zasilenie danymi kiosków informacyjnych i aplikacji mobilnych (nawigacja, informacja o produktach)
  • profesjonalna optymalizacja rozłożenia towarów na sklepie 
  • wykrywanie zanikających towarów z półek (znikanie gamy towarowej)
  • zaawansowane raportowanie (Brakujące towary - zanikanie gamy, zmiany cen, porównanie rzeczywistości z planogramem)